pondělí 15. června 2015

35

Zase slavím. A přijde mi neskutečné to číslo, kterého se dožívám. Nechce se mi věřit! 

Nechce se mi věřit - že to tak letí. Že už mi, lásko, není dvacet let! Ale taky že jsem v tom nejlepším věku! Žiju tu nejúžasnější přítomnost, která mě naplňuje! Cítím se na těch dvacet (kéž by to dalších dvacet vydrželo, chjoooo). Ani v tom zrcadle nemám pocit, že bych se měla začít lekat (nebo to chce možná navštívit očního lékaře :-)).



Neměla jsem v plánu být "starou" matkou, ale bohudík tak tomu osud chtěl. Počkala jsem si na Julinku pár let, a teď vím, že to všechno mělo smysl. Že si ji po třicítce užiju tak, jak jsem si vždycky přála, že si budu své děťátko užívat. Že budu mít ten nadhled, zkušenosti, uspořádaný život i žebříček hodnot. 

Jsem ta nejšťastnější ženská pod sluncem. A táhne mi už na čtyřicet. NO A CO??? :-) 
Život je krátký - a proto žijme naplno!
L. 

6 komentářů:

  1. Jéje Luci, počkej až ti potáhne na padesát:-)))))
    Vše nej ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Luci, všechno nejlepší a ať jsi celý život 'ta nejšťastnější ženská pod sluncem'. :)) Moc hezká fotka a vypadáš spíš na pětadvacet než pětatřicet, ta spokojenost se v Tobě odráží jak obraz ve studánce. Mějte se všichni krásně, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Luci, otřepaná fráze, že každý je tak starý, jak se cítí, skutečně platí. Jednou se dostaneš do věku, kdy nebudeš počítat a číslici tak nějak promlčíš. Důležitější než číslo je to, co ti září z očí.
    Přeji vše krásné a lepší. Užívej každého dne, život je krásný.
    Mnoho štěstí
    Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko,
    teprve 35 roků ? ;-)
    To až si pořídíš mimi v 41 letech, to je potom mazec :-D
    Vše nejlepší a díky za komentář :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Luci, moc ti gratuluji!!! Byla jsem týden na chalupě, tak nebyl moc prostor na prohlížení blogů, takže mi tohle uteklo, ale i dodatečné přání se počítá :-)
    Mám to stejně jako ty, na Terezku jsem si počkala 5 let, ale mělo to smysl! No a tak jsme teď na necelé dva měsíce stejně mladé :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!