neděle 11. ledna 2015

8 měsíců / 35 týdnů

Píšu to každý měsíc, a budu se opakovat i tentokrát. Jak ten čas letí!!! Naše miminko má osm měsíců! A protože je to nedělňátko, vyšel dnešek i na 35 týdnů. Za chvíli bude na světě stejně dlouho, jako se líhla u mě v břiše. Neskutečné. S dětmi čas získává opravdu jiný rozměr - dřív mi to přišlo jako klišé... 

8mi měsíční bilance: 74 cm a 9,3 kg

Juli si za poslední měsíc oblíbila: 
  • válení sudů hlava nehlava, vstříc zajímavějším objektům, než jsou hračky poblíž
  • trénování kolínek, aby brzy lezla (plazení máme zakázáno od rehabilitační sestry, kvůli cvičení Vojtovky)
  • koupání se dvěma gumovýma kachničkama - večerní rituál dostal nový rozměr :-)
  • mlsání - piškotek, křupku, banán
  • zvládá docela statečně přivolávat maminku, když není poblíž a ona ji "nutně" potřebuje
  • usínání SAMA, zazpívám ukolébavku (občas končím pár slok dřív, vypadá to, že ji vysloveně zdržuju!!!), pustím zvířátka na kolotoči nad postýlkou, a ádijé, noční manželský živote!
  • vánoční dárek - hrající panenku Aničku, rolničkové štěrchátko a hrající krávu
  • vrtění hlavičkou - vypadá to děsivě, ale ji to hrozně baví a směje se (asi jak se všechno okolo třepe) 

Juli nemá ráda: 

  • stále platí - když není maminka včas na dosah
  • začíná reagovat pláčem na cizí lidi nebo rodinné příslušníky, které nevídá často
  • zatím neprošel chléb s máslem k snídani, suchý je lepší!

Krásný večer všem, 
a co nejméně bolestný start nového pracovního týdne!
L. 

2 komentáře:

  1. to je hezký deníček! Já jsem si založila dva soukromé blogy, kde dětem píšu takové dopisy a až jim bude já nevím 15 nebo 18, chtěla bych jim od toho dát heslo aby si to mohly číst ... ale nezvládám to nijak pravidelně, takže smekám, že to zvládáš s takovou pravidelností. měj se hezky (a málem bych zapomněla, Terezka má v posteli tvou ovečku a je moooc spokojená) :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, letí to... ani se neotočíš a půjde do tanečních:-))))
    No vážně .... jako by to bylo včera, co jsem vozila děti v kočárku .... a teď už vozím jejich děti:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!