čtvrtek 4. září 2014

Být mámou

Před porodem jsem se ptala zkušenějších kamarádek - matek jednoho či více dítek - jaké to je, být mámou... Víceméně to můžu shrnout do jediného: "to si nepředstavíš, to prostě žiješ". A tak už čtvrtý měsíc žiju jako skutečná máma a užívám si to plnými doušky. Protože malá roste jako z vody!

A co mi mateřství dalo?

  • nepředstavitelnou lásku a něhu
  • zjištění, že mají naše děti úžasné babičky a dědečka
  • spoustu pohybu - od pobíhání kolem Juli, po dlouhé vycházky s kočárem, kdy se nesu pyšně jako páv
  • překopalo mi žebříček hodnot

    A vzalo mi mateřství něco? 
    • 17 kil (9 Julinčiných těhotenských, a dalších osm navíc při běhání okolo ní) 
    • noci bez probuzení 
    • iluze o plánování denních aktivit
    • pravidelně mi z účtu mizí část mateřské, utracená za dětské oděvy, plíny, leporela, hračky... :-)
    A dnes mi udělala radost zásilka z nakladatelství Svojtka, kde jsem krom Encyklopedie pro předškoláka objednala i "dotyková" a krásně barevná leporela pro Julinku. Jsem z celého obsahu zásilky nadšená a můžu doporučit!!! 

    Dobrou noc!
    L.


    1 komentář:

    1. Ahoj Lucko, pěkně jsi to napsala. Malá je kouzelná. Šárka

      OdpovědětVymazat

    Děkuji za návštěvu!