úterý 6. května 2014

Malá retrospektiva

Zjistila jsem, že se umím občas nacházet ve správný čas na správném místě. Tak se mi podařilo před 14 dny, při návštěvě u kamarádky, přijít k možnosti udělat pár fotek mého ještě ne tak příliš monstrózního břicha. Největší růstový boom jsme s mou pupíkovou Juli zřejmě zaznamenaly právě během následných dní po provedeném focení (viděli jste včera...)...

Takže pár variací na můj růžový pupíček - a asi jsem narcis - mi se ty fotky mooooc líbí (Boženko - tisíceré dííííky!). 





Já a moje zatím ještě pupíková Juli vám přejeme krásný sluníčkový den z Vysočiny!
L+J

20 komentářů:

  1. Krásné fotky a moc ti to sluší :-)
    měj se fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Luci krása! Přeji pohodové dny, L.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké. Krásný den.
    Věra z Vysočiny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za zastavení, Věruš! Krásný den i Tobě :-)

      Vymazat
  4. Luci, nádherné fotky! A je moc dobře, že se Ti líbí! ;) Krásné dny, holky... Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Lucinko a taky je důvod proč se Ti líbí :-) jsou nádherné :-) Ty jsi krásná nastávající maminka a je vidět, že si to užíváš a tak to má být :-) Krásné dny a ☼ :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky Lucinko, sluší Ti to ;o)

    OdpovědětVymazat
  7. Luci, moc ti to sluší. Užívej klidu, než to všechno vypukne :) Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Luci, krásné bříško, moc ti to sluší !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  9. Lucinko, těší mě, že mohu být prvním gratulantem tady na blogu... moc Vám všem přeji hodně krásných chvilek s Julinkou a holčičce krásné spokojené dětství a celý život :-) Už se těším na Tvůj příspěvek s maličkou ;-) Papa, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, moc moc děkujeme!!! Už jsem dala fotečky do nového příspěvku!

      Vymazat

Děkuji za návštěvu!