středa 26. března 2014

1800

Nebojte, nejde ani o rok narození, ani o žádnou utracenou částku (i když ty teď taky lítají...). Ale včerejší hodnota po třetím screeningovém vyšetření naší Juli v bříšku. Tedy - odhadovaná váha miminka. Je to teda slušnej macek - na to, že jsem nabrala do 32. týdne "jen" pět kilo, tak na nich má Juli docela slušný podíl!!! 

A protože foto jsme včera nové nedostali (a možná i dobře - nějak jsem se opravdu ztrácela v té změti, co nám paní doktorka ukazovala... poznala jsem jen hlavičku a bříško, ale že koukáme na rtíky nebo ledviny moje představivost nezpracovala), tak vám aspoň ukážu 32.tt v té "vnější" podobě.

O víkendu jsme byli venčit pejsku, a manžel mě cvaknul na mobil. Z mého pohledu shora to břicho nevypadá tak monstrózně, no ale - je tam miminko, tak co čekám. Napořád mi to zřejmě nezůstane, a tak si to užívám dosytosti a zatím si říkám, ať to ještě chvíli trvá... 


Mě dnes čeká káva s kamarádkou a drobné nákupy - tak se těším. Ať žije mateřská DOVOLENÁ!!!
Mějte prima den!!!
L. 

10 komentářů:

  1. Taky bych už nějakou "takvou" dovolenou potřebovala ;o) Užívej si to, Luci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pai, držím palce, ať tě tahle dovča brzy potká!!! L.

      Vymazat
  2. Krásný bříško :-)
    A jen si užívej dovolenou, člověk na ty týdny PŘED pak leckdy s nostalgií zavzpomíná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Báro! A hodlám si poslední týdny bez malé užít dosytosti, je mi jasné, že ta nostalgie určitě přijde :-)

      Vymazat
  3. Luci, moc Ti to sluší, být mladší, tak jdu snad taky těhotnět :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju moc! A prej mladší - děláš, jak kdybychom měly mezi sebou nějaký extra věkový rozdíl, ftipálku :-) :-) :-)

      Vymazat
  4. Jsi krásnááááá ;-) Pohlazení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díííííííííííííky! Na oplátku posíláme kopnutí ;-) ;-) (samozřejmě to z břicha!)

      Vymazat
  5. Lucko, vybrali jste s mužem krásné jméno! :) Také o Jůlii přemýšlím (pokud budeme mít další holčičku), myslím, že k naší Amálii by se to pěkně hodilo... Mějte se krásně a užívejte dnů, kdy je maličká ještě v bříšku. Souhlasím s komentáři výše, když je pak miminko na světě, občas si nostalgicky povzdechneme, že ty dny klidu jsou tatam.

    OdpovědětVymazat
  6. Jůůů, tobě to sluší !!!! Krásné bříško ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!