středa 3. července 2013

BloBox s Lucinkou

Předáno, vyměněno, seznámeno. Mise splněna, a spokojenost? Řekla bych, že na obou stranách :-) Já teda rozhodně, a moje BloBox parťačka psala, že též - tož pojďme jí věřit.



Aby v tom byl trošku menší hokej - moje parťačka se jmenuje Lucka. Za pozitivní berte fakt, že je o víc než polovinu mladší než já, a o dost větší kus blonďatější, takže byste si nás rozhodně splést nemohli.

Červnové téma "netéma" obsahovalo pět vlastností, které mělo pět věcí v krabici mít. Konkrétně:
- něco handmade (vlastnoručně, nebo třeba z Fleru?)
- něco modré (modré z nebe nebo třeba modrá knížka?)
- něco přírodní (kosmetika či něco ze dřeva?)
- něco třpytivé (diamant nebo zrcadlo?)
- něco oblíbeného (co samy používáte, nosíte, milujete...)

Lucinka si dala záležet, a já dostala plnou krabici úžasných věcí! Protože jsem byla netrpělivá holka, nemůžu nabídnout foto boxu v zabaleném stavu - uloupila jsem tedy fotečku u Lucinky: 
A obsah?

Voňavé, krásné, pro mě z části nové a neznámé věci!
Stíny - super! Postupně jsem se propracovala v mých oblíbených na dno, a Artdeco vypadají úžasně, barva má oblíbená - takže už jen nanésti a vyrazit oslňovat!
Alverde rtěnka - záměrně píšu rtěnka, páč jako tvářenku si ji pořád neumím představit. Včera jsem už večír zkoušela aplikovat, ale světlo jaxi nepřálo mým snahám, takže nechám aplikaci na vhodnější povětrnostní podmínky :-) 
Mýdlo Manufaktura - velké, voňavé, úžasné! Bude bydlet chvíli v prádelníku, nemám tu sílu ho rozbalit a dát napospas špinavému tělu!!!
Lip scrub - medový!!!!! Aaaaaaaaaaaaaach!!!!! 
Mořská houbička - to vám je tak roztomilá věc, až je mi líto vystavit ji vodě, mačkání, hnětení a omývání mého ztrhaného xichtíku... Ale - seberu odvahu, a houbička bude plnit svůj účel!!! Příští týden mám dovču, a to by bylo, aby nebylo!
Srdíčko Swarowski - čekám, kdy si  můj muž všimne, že mám na krku jiné srdce, než to od něj...! Je krásné (a velké!) a třpytivé!!!
Sypaný čajík - úžasný a voňavý - bude mi zpříjemňovat celé léto!
A čokoška - ta už není - tu jsem potají včera hodila za škraň, abych se s mýma chlapama nemusela dělit! Ano - taková já jsem...!!! ;-)

A co dostala Lucinka ode mně?

Poctivě jsem prolezla blog mé parťačky (přiznávám, že jsem jej dříve neznala, Luci tvrdí, že ona můj ano!) a hledala, jaká je, co jí baví, co má ráda. Jak byla spokojená si můžete přečíst přímo u Luci.

Obsahem boxu bylo:
Handmade - obal na knihu. Dočetla jsem se, že Lucinka ráda čte, ušila jsem veselý letní obal, vzádu má i gumičku, pokud by kniha nebyl příliš tlustá - je možné zadní díl obalu ohnout a kniha bude mít obleček skoro na míru. 
Modré - lentilky. Luci psala, že se sladkému vyhýbá, a modrou zmiňovala jen v souvislosti s džínama a kobaltovou barvou, a tady má představivost vzala roha, takže lentilky byly jasná volba.  
Přírodní - domácí sušené houbičky. Zásoby se tenčí, ale sezona se blíží, doufám, že budou chutnat, my je zbožňujeme :-) Sbírány, krájeny i sušeny s láskou! A pak taky dřevěné srdíčko (to teda jsem nevyráběla, oooo pardoooon, na to jsem malej kápo...). 
Třpytivé - "blyšček na pyšček" - neboli lesk na rty, růžový - jsem si říkala, že by blondýnce mohl sednout (a prý že  jo, uf......), a pak krabička s pár naušničkama. Vyčetla jsem u Luci, že nerada velké, takže by pár "pecičkoidních" využít mohla. 
Oblíbené - zbožňuju deky, plédy a podobná zakrývadla. A Luci zbožňuje plameňáky. Takže volba byla opět "jasná" (dnes tedy pléd na zakrytí nedoporučuji - spíše rozložiti a lehnouti někde u vody). No a svíčka - jsem svíčkový maniak - takže i tato volba dárku byla pro mě samozřejmostí...

Lucinko - díky moc za box, za práci, kterou sis s ním dala, a za radost, kterou jsi mi udělala. Belle nemenší dík za organizaci, nápad a myšlenku. Je fajn udělat někomu "cizímu" radost (Luci, já mám pocit, že tě odněkud znám....)!!!

Krásné léto a krásné prázdniny všem! Já už jen jeden den do práce, a pak hurá, dovolená volááááá!!!!!
Howg, tímto ukončuji svůj nejdelší příspěvek na blogu :-)
L. 

3 komentáře:

  1. Já děkuji tobě, že jsi mi nenadělila kosmetiku, ale něco užitečného. Nevim jeslti mě znáš, ale je to asi možný :D

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké věcičky jsi dostala i dala:-) Už jsem to psala taky u dotyčné na blogu :-)
    Caatherine

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!