úterý 21. května 2013

Bééééééééé...

... aneb modrá vlna pokračuje. Díky kamarádce jsem sehnala pohankové slupky, které tvoří výplň zvířecích polštářků. Pravda - 15 kilo budu nějakou dobu zpracovávat, ale já mám pro strach uděláno, a nějak se tím obřím pytlem na dno prokoušu (pes to zvládl dřív, než já :-)).

Polštářek strčíte na minutku do mikrovlnky a hřejete se až dvě hodiny. Anebo v létě šup s ovečkou na chvíli do mrazáku, a máte o chladítko postaráno (díky za návrh a know how Janince Cingrlata!!!). 



Jedna ovečka našemu prckovi do modrého pokojíčku, a druhá kamarádce do modrého obýváku. Bude mít narozeniny, uděláme někomu radost :-) Šití dvou najednou nebylo až tak nejhorší - příště to asi udělám zase takhle! A pak už jen dvacetkrát, a bude pytel pryč :-) :-) :-)

Krásné odpoledne!
L. 

5 komentářů:

  1. Luci, paráda! Také jsem musela došít ještě jednu, akorát stačilo duté vlákno, protože 10-letý pán potřeboval alespoň polštářek, když my baby máme ovečky nahřívací :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou parádní Luci! A patnáct kilo výplně, to jsi fakt dobrá:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Luci ahoooj! Ty jsou parádní! A zvládla jsi to bez školení, všechna čest. Hele, kdyby sis nevěděla se slupkama rady, ráda pomůžu. Zas bych musela objednat 15 kilo a nemám to kde skladovat. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čoveče, já už půlku zpracovala!!! Ne že bych měla doma tolik ovcí - ale předchystala jsem ty výplně :-) Kdyby něco, tak se ozvu! A díky všem za pochvalu!!!

      Vymazat
  4. Ahojky,
    našla jsem tvůj blog a mužu nakouknout po delší době ...
    ovečky jsou krásné a neboj ten pytel zas až tak bezedný není ...já už mám druhý "o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!