neděle 24. března 2013

Hurá z peřin

Po téměř 14 dnech jsem se vyhrabala z peřin. Ne že by se mi tam nelíbilo, ale ten bacil, co mě bacil, mi dal pořádně do těla. Propotila jsem hromady triček, ponožek, spotřebovala krabice papírových kapesníčků, vypila litry čaje. Zítra už mě čeká proces pracovní, na který se vlastně i trochu těším, a jsem ráda, že proces uzdravovací mám za sebou a doufám, že na dlouhou dobu mám vybráno.

A protože mi otrnulo, vyřídila jsem jeden obří šicí rest, a pak si udělala radost malým šitím jen tak. Dva povlaky na polštářky (tentokrát "natuněné" zavíráním na zip, juch, zvládla jsem to!). Ale teda záda bolela (jak jsem dva týdny jen polehávala, a najednou něco "dělala", tak to bylo dost znát!). 


A v rámci "tréninku" zapojování se do normálního ne-nemocného života jsme vyrazili odpoledne ven za zahradu. Bylo mrazivo, ale chvílema svítilo sluníčko, a vlastně to nebylo úplně špatné se vyvětrat :-) 



Krásný nedělní večer! Doufám, že příští příspěvek už bude faaaakt jarní.... 
L. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu!