neděle 30. prosince 2012

Povánoční

Vánoce jsou za námi a konec roku klepe na dveře. Nějak ten čas letí. Stárneme, tloustneme :-), děti odrůstají, starosti se mění.



Ale pořád ráda usedám k šicímu stroji a jeho vrnění mi dělá dobře na duši. A výsledky mé domácí tvorby dělají radost zase jiným. Brácha dostal k Vánocům medvěda kravaťáka, ale nutně potřebovali ještě světlého bráchu, aby mu nebylo smutno. A když už šiju, tak proč ne rovnou dva, druhého pro "strýčka příhodu". 


Dneska už mě zase svrbí prsty - tak jdu popřemýšlet, co by se dalo nenáročně spíchnout :-) Krásné poslední dva večery letošního roku!  

3 komentáře:

  1. Ahoj Luci, medvedi jsou úžasní! Já jsem po vánočním-dárkovém šití konečně promazala a vyčistila stroj, tak už taky zase krásně vrní a nehrká jak kostitřas.
    Všechno dobré do nového roku přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Juuuu, u Vas byl ale bohaty Jeziiiiisek o:-)))) No a Jondove jsou fantasticti, nedivim se, zes musela sit brasky o:-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem už jednoho Jonáše pro dcerku šila a mám připraveno, nastříháno na další menší pro mimi, jen toho času je na šití nějak málo.
    Ti Vaši svetříčkový jsou také super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!