čtvrtek 4. října 2012

Jak málo stačí k radosti!

Přibližně dvakrát v týdnu jezdíme s mým mužem do práce na šestou (ranní...). Protože dojíždíme - bohudík tedy autem - vstávání o půl páté je "samozřejmostí". A protože u mě v práci odemykají o něco později, zastavuji se cestou v non-stop Tescu, které mám po cestě. Přijde mi, že tam mají výprodeje celoročně. Nebo možná tím, že tam jezdívám pravidelně, tak vím, do které uličky zabloudit, a kde objevit drobnosti pro radost.

Kromě dnešní elegantní peněženky (tu jsem nenafotila) jsem objevila i tyhle balerínky


Od kamarádky jsem dostala domácí sirup - takže včerejší úlovek byl plánovaný už delší dobu. Sirup je výtečný! No ještě aby z téhle karafy nechutnal!!!


A podzimní dekorace na zahradě - pár vřesů v bílém košíčku...


A abych nezapomněla! Tohohle mazlíka - nebo "mazlici" (?) jsem včera dokončila.
Bude s námi "bydlet" v obýváku :-)


Dobrou noc!!!
L.


4 komentáře:

  1. pěkné Luci, karafa by se mi taky líbila, a mazlík je na jedničku ..... a koukám že máš na zahradě ty kameny v drátěných boxech, si zaboha nevzpomenu jak se tomu správně říká, nebylo by pár foteček ze zahrádky?
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná karafa, balerínky by se mi líbily moc, úžasná barva.
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím Lucko,balerínky vypadají úžasně stejně jako i mazlík.
    Přeji krásný víkend.Petra
    P.S.Děkuji za milý komentář na mém blogu!

    OdpovědětVymazat
  4. juuuu, baleriny sem teda nevidela, ale vypadajou uzasne, karafu sem videla, no a sirupek, aby nechutnal o:-))))))))))))Jo a Jonda je krasnou tresnickou nadortiku, v realu je fakt nunu....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!