sobota 11. srpna 2012

S chutí do toho a půl je hotovo!

A já pořád ne a ne najít tu chuť, která by mě donutila vstát ze židle a jít umýt koupelnu, uklidit nádobí po obědě... Venku pod mrakem, sluníčko sem tam nakoukne, co nového. Ale asi se tady neděje nic, co by nutně muselo vidět, tak se spíš schovává a poplakává nad tou naší leností. Prádlo dnes raději ani neperu - nemělo by jak uschnout...

Ty víkendy poslední dobou nějak rychle utíkají. Ještě máme den a půl před sebou, tak už abych se vzchopila a dolakovala ten stůl - příští týden dostane novou, větší desku, a aby byly jeho nožky jako nové a ladily, dostaly novou impregnaci. Správně barevnou - do "třešňova", a ještě zafixovat bezbarvým lakem. Toť moje víkendová práce. Nebo došít tu partnerskou deku bych konečně mohla... Lenivá holka, lenivá švadlenka! Tak dlouho jsem se na ni těšila, konečně ji mám pro koho šít, už je to nejdůležitější na ni nachystáno... Nejsou lidi, co by ji dokončili! :-) Ale třeba zítra, to budu mít odpoledne pro sebe, tak třeba i pro deku?

Přemýšlím, co mi v poslední době vážně udělalo radost (nepočítám objetí mého muže, ta jsou pravidelná, úžasná a neomrzí se nikdy) - a tudle jsem ještě o dovolené ušila hromadu polštářků. Jedny kamarádce do nového domečku (kolaudační dar) - a pak pár pro nás, až dokončíme ložnici, a obývák dostane novou tvář. Tož tak :-)


1 komentář:

  1. ...a ja su taky leniva holka, nebuj o:-) Mas to moc krasne nafocene a polstarky sou nununu, se tesim, az me je nekdy vokazes o.-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu!